söndag 8 februari 2015

En ny flik med Utflyktsmål

Det finns mycket att se här nere på Solkusten! Massor! I alla fall om man ska döma av hur mycket folk far och flänger när de kommer på besök eller lämnat ungarna på skolan.

Vi är dock lite mer lata och bekväma. Därför har vi ännu inte sett så enormt mycket av det som jag skulle vilja se. Men jo, jag blir också stressad av att höra hur mycket sevärdheter andra har klarat av på en vecka och vi har varit här i ett halvår snart. Mannen min blir sur när han ser det och kommenterar att vi har haft annat att göra. Och visst stämmer det! Det känns som att hela hösten gick åt till registreringar av oss och bil, skaffa prylar till hemmet, bli av med prylarna vid inbrott och ta hand om det...

Vi har helt enkelt haft andra upplevelser än de andra.

I alla fall så tänkte jag försöka samla på mig information om vad som finns att göra här i vår närhet (inom ca 1 h med bil från Fuengirola) och det kommer jag att samla på en sida (de där flikarna där uppe) som heter Utflyktsmål. Och så tänkte jag att allteftersom jag prickar av listan själv så kan jag ju recensera det här, de har även en etikett som Utflyktsmål.

Har du tips på utflykter, sevärdheter, roliga "göra-saker"? Hojta till med en kommentar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar