lördag 7 februari 2015

Ibland känns avståndet lite mer

Idag har min storebror gift sig!
Eller jag har inte hört något så jag förutsätter att de nu är gifta. :)

Äsch! Var lånade jag den här bilden nu då!?
Fin är den, i alla fall, även om
brudparet i fråga har titaniumfärgade ringar..
Av en mängd orsaker har vi valt att inte åka hem till Sverige och övervara vigseln. Alla orsakerna är kanske "små" men tillsammans blir det rätt mycket... Det känns jättekonstigt att inte vara med och självklart är det tråkigt. Jättetråkigt!

Men i sommar planerar vi att resa hem och semestra lite så då hoppas jag - nej, då RÄKNAR JAG MED att vi firar dem igen!

Vi önskar brudparet ALL LYCKA idag, imorgon och resten av livet.

Kramar från lillasyster & Co

Ett litet PS också!
Varmt grattis på födelsedagen önskar jag brorson nr 1 samt barndomsvännen Camilla! Hoppas ni blir firade idag ni med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar