söndag 1 mars 2015

Meddelande från Ordsnoken

Inskannad  bild från Webers trycksak
Jag skrev ju förut om klanteriet med mina Global-knivar och sliparen till dessa. Jag köpte ett slipstål men att använda det är inte min grej riktigt och sedan har jag ju en så omtänksam familj. När mamma läste det där inlägget så kastade hon sig på telefon och ringde min storebror kocken och kollade om han inte hade något knivslip liggandes och jodå, visst hade han det!
Inskannad  bild från Webers trycksak

Så i julklapp fick jag en mycket fin Weber Knife Sharpener, tack så mycket! Idag tog jag fram den för att dra några tag igen och av någon orsak tittade jag på den medföljande lilla trycksaken och läste instruktionerna och vilket sliphjul som är vilket, vilket är det grova och vilket är det fina?

Hörrni Weber!

Motsatsen till Fine är Coarse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar